Jak nakupovat

O přijetí vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem na adresu uvedenou v objednávce. Objednané zboží pro vás připravíme, zabalíme a expedujeme neprodleně po obdržení objednávky či její úhradě.  

Jak balíme naše zásilky?

Všechny naše zásilky balíme s maximální péčí. Je pro nás velmi důležité, aby zásilka dorazila vždy v naprostém pořádku. Proto všechny naše stavebnice balíme do papíru a bublinkové folie, používáme větší a pevné přepravní krabice. Volné místo uvnitř krabic vždy dostatečně vyplníme vhodným materiálem, abychom zabránili nechtěnému pohybu jednotlivých setů při přepravě a jejich případnému poškození.

Jaké jsou možnosti dopravy a kolik stojí? 

DOPRAVCE Doručení do výdejny Doručení do boxu Doručení na adresu Doprava zdarma
WE|DO 60 Kč 60 Kč 100 Kč od 2 000 Kč
GLS 70 Kč 70 Kč 120 Kč x
Balíkovna 70 Kč 70 Kč x od 2 500 Kč
PPL 70 Kč 70 Kč 120 Kč od 3 000 Kč
Zásilkovna 80 Kč 80 Kč 110 Kč x

 

Jak vrátit zboží?

Občas se stane, že potřebujete svou objednávku nakonec zrušit nebo se rozhodnete právě doručené zboží vrátit. To je v pořádku. Na následujících řádcích si prosíme přečtěte všechny informace a pokyny, jak v takové situaci postupovat.

Jako spotřebitel máte v souladu s § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo odstoupit od Kupní smlouvy, a to do 14-ti dnů od doručení / převzetí zboží. Odstoupení od Kupní smlouvy nám musí být odesláno právě v této 14-ti denní lhůtě. Pokud se tak rozhodnete, zašlete na naši e-mailovou adresu obchod@sbiramekostky.cz žádost o odstoupení od Kupní smlouvy. V e-mailu prosím uveďte číslo objednávky, platné kontaktní údaje a seznam zboží, které budete vracet. Dále můžete už do této zprávy rovnou připojit i Formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy (ke stažení v PDF zde). Pokud Formulář hned v e-mailu nepošlete, nevadí, protože tento formulář budete následně posílat v balíku společně se zbožím, které budete vracet.

Odeslání zboží - průvodní informace

Zboží, které nám posíláte zpět, musí být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebování, a v původním nepoškozeném (stále uzavřeném) obalu. Protože u nás velmi dbáme na kvalitu resp. perfektní stav originálního balení, které zákazníkům posíláme, tak na oplátku očekáváme, že v případě vrácení nám zboží doručíte ve stejném stavu zpět.

Pokud je vrácené zboží doručené zpět poškozené, byť jen částečně, máme jako Prodávající právo uplatnit na spotřebiteli náhradu škody. Proto všechny naše zákazníky žádáme, aby si dali na balení zpětných zásilek záležet a pečlivě dodrželi naše rady a pokyny. Pokud by se však skutečně stalo, že nám bude doručeno poškozené zboží (z důvodu nevhodného zabalení), dojde z naší strany k vyčíslení nároku (resp. výše škody) a následně k započtení tohoto nároku vůči původní kupní ceně. V takovém případě jako Prodávající vracíme spotřebiteli kupní cenu poníženou o vyčíslenou škodu.

Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel (zákazník). Zboží zabalte do pevné kartonové krabice tak, aby se při přepravě nepoškodilo. Doporučujeme tedy využít původní přepravní krabici, ve které bylo zboží doručeno, včetně vnitřních vycpávek. Nezapomeňte do krabice vložit i Formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy (ke stažení v PDF zde)Po obdržení vráceného zboží a kontrole jeho stavu vám v případě splnění výše uvedených podmínek zašleme odpovídající částku zpět, a to nejpozději do 14 dnů od okamžiku odstoupení od smlouvy (= doručením zboží zpět).

Neposílejte zboží na dobírku! V takovém případě zásilku nepřevezmeme a ta bude následně vrácena zpět odesílateli.

Odeslání zboží - kontaktní údaje

Na výběr máte celkem 4 dopravce, přes které nám můžete zásilky posílat. Ve všech případech se jedná o doručení na výdejní místa - zásilky tak neposíláte na adresu, ale právě do níže uvedených výdejních míst! Pro každého dopravce jsme připravili krátký návod, jak objednávku dopravy správě vyplnit.

  • Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel (zákazník)
  • Zboží zabalte do pevné kartonové krabice tak, aby se při přepravě nepoškodilo
  • Doporučujeme tedy využít původní přepravní krabici, ve které bylo zboží doručeno, včetně vnitřních vycpávek
  • Nezapomeňte do krabice vložit i Formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy (ke stažení v PDF zde)

GLS

Pomocí aplikace GLS e-balík (www.e-balik.cz) zadejte novou zásilku s doručením do výdejního místa. Dále vyplníte tyto údaje:

Výdejní místo: IDEA nábytek, s.r.o. (Školní 52, 312 00 Plzeň)
Jméno: SBÍRÁME
Příjmení: KOSTKY
Telefon: + 420 739 404 196
e-mail: obchod@sbiramekostky.cz
Poznámka: vrácení objednávky

PPL

Pomocí aplikace PPL Balík pro tebe (www.ppl.cz) zadejte novou zásilku s doručením do výdejního místa. Dále vyplníte tyto údaje:

Poznámka u odesílatele: vrácení objednávky
Výdejní místo: Jiří Vaněk - Elektroservis (tř. Čs. odboje 167, 330 03 Chrást - ParcelShop KM10233003)
Jméno: SBÍRÁME
Příjmení: KOSTKY
Telefon: + 420 739 404 196
e-mail: obchod@sbiramekostky.cz

Balíkovna

Pomocí aplikace Balíkovna (www.balikovna.cz) zadejte novou zásilku s doručením do výdejního místa. Dále vyplníte tyto údaje:

Jméno: SBÍRÁME
Příjmení: KOSTKY
e-mail: obchod@sbiramekostky.cz
Telefon: + 420 739 404 196
Výdejní místo: Balíkovna na poště - Chrást u Plzně (tř. Čs. odboje 29, 330 03 Chrást)

Zásilkovna

Pomocí aplikace Zásilkovna Mezi námi (www.zasilkovna.cz) zadejte novou zásilku s doručením do výdejního místa. Dále vyplníte tyto údaje:

Jméno: SBÍRÁME
Příjmení: KOSTKY
Telefon: + 420 739 404 196
e-mail: obchod@sbiramekostky.cz
Doručení na výdejní místo: Jiří Vaněk - Elektroservis (tř. Čs. odboje 167, 330 03 Chrást - ID 4220)

V posledním kroku objednávky doporučujeme zboží pojistit na skutečnou hodnotu dle pořizovací ceny (v sekci Hodnota zásilky).

 

V Plzni dne 10.09.2024